پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
3320
-
الف
+

فراخوان چهل و هشتمین جشـنواره بين‌المللي فیلم رشد

فراخوان چهل و هشتمین جشـنواره بين‌المللی فیلم رشد، شـانزدهمين جشــنواره فرهنگيان و دانش‌آموزان و چهارمين جشــنواره دانشــجو معلمان فيلم‌ساز اعلام شد.

فراخوان چهل و هشتمین جشـنواره بينالمللی فیلم رشد، شـانزدهمين جشــنواره فرهنگيان و دانشآموزان و چهارمين جشــنواره دانشــجو معلمان فيلمساز اعلام شد.

به گزارش آی‌فیلم به نقل از روابط عمومی جشنواره، سازمان پژوهش و برنامهريزي آموزشي وزارت آموزش و پرورش، چهل و هشتمين دوره جشنواره بينالمللي فيلمهاي علمي، آموزشي و تربيتي رشد را برگزار مينمايد.

بر اساس فراخوان اعلام شده فیلم‌سازان علاقمند به شرکت در این جشنواره می‌بایست تا تاریخ ۱۳۹۷/۵/۳۰ فرم الکترونیکی فراخوان را از طریق نشانی www.festival.roshd.ir تکمیل نموده و کد رهگیری دریافت نمایند. فیلم‌سازان محترم می‌توانند یک نسخه از فیلم خود را بر روی DVD به همراه کد رهگیری دریافتی، از طریق پست و یا به صورت حضوری به نشانی دبیرخانه سازمان پژوهش و برنامه ريزي آموزشي واقع در : تهران- خيابان ايرانشهر شمالي- ساختمان شماره ۴ وزارت آموزش و  پرورش (شهيد سليمي) - پلاک ۲۷۰ ارسال و یا تحویل نمایند.

تاریخ برگزاری جشنواره از ۲۵ آبان لغایت ۲ آذرماه ۱۳۹۷ در تهران خواهد بود. لازم به ذکر است کد رهگيري هنگامي به متقاضي اختصاص داده خواهد شد که تمامي اطلاعات خواسته شده به صورت صحيح وارد شده باشد.

ه خ/ ص گ

نظر شما
ارسال نظر